Cărțile, între cele mai achiziționate produse în noiembrie 2021

8

Cărțile, între cele mai achiziționate produse în noiembrie 2021

Cărțile se situează între cele mai achiziționate produse în luna noiembrie 2021 din categoria produselor considerate că satisfac nevoia dezvoltării personale și a stimei de sine, conform barometrului Românii Azi, instrument de cercetare dezvoltat de compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research prin metoda CAWI – colectarea online a 1010 interviuri pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban+rural, 18+, online users, în perioada noiembrie 2020-noiembrie 2021.

Respondenții cercetării au indicat cărțile achiziționate preponderent în proporție de peste 20%. În același timp, accesoriile auto au fost indicate de interes pentru cumpărare în proporție de peste 25%.

După criterial vârstei, tinerii din categoria milenialilor s-au dovedit a fi cei mai interesați de achiziționarea de produse și servicii care facilitează fenomenul integrării sociale, cel mai mult declarându-se interesați de parfumuri și cosmetice, în proporție de peste 30%.

Actuala ediție a cercetării, noiembrie 2021, îi indică pe tinerii profesioniști drept  categoria interesată prioritar de stabilitate (pondere 46%), ceea ce reprezintă o schimbare majoră față de lunile precedente, când stabilitatea se regăsea în general între motivațiile pensionarilor. În general, la nivelul populației, dorința de stabilitate, responsabilitate și credință înregistrează o creștere de aproximativ 10% față de luna octombrie.

Față de noiembrie 2020, starea de ansamblu a populației, sub toate aspectele vieții, arată a se fi îmbunătățit: mulțumire cu privire la starea de spirit – declarată în proporție de 70% în noiembrie 2020, de 78% în noiembrie 2021; mulțumire în relația cu familia și cu prietenii – 80% în noiembrie 2020, 93% în noiembrie 2021; mulțumire față de propria stare de sănătate, condiție fizică – 55% în noiembrie 2020, 64% în noiembrie 2021.

Barometrul Românii Azi este definit ca „un instrument de cercetare, dezvoltat de Reveal Marketing Research nu doar pentru diagnoza de astăzi a stării românilor, ci și ca instrument de punere în context a cercetărilor Reveal Marketing Research. Acesta are un caracter continuu și funcționează ca un barometru al valorilor (al lucrurilor importante pentru români), în momentul respectiv. El are loc lunar și redă aspecte de moment legate de români, dar și evoluția lor în timp. Elementul care face din Românii AZI un instrument unic și un puternic diferențiator este menționarea, în cadrul fiecărui studiu pe care il compania Reveal Marketing Research îl realizează, a valabilității acestuia pentru că el nu este static, ci dinamic. Studiul arată momentul în care diverse segmente de consumatori se schimbă și cum anume”.

Detalii: https://drive.google.com/drive/folders/1Li9pBX80ABxAD9VFG5U_JaEuVv-uUcko?usp=sharing