Marketing, advertising, PR – domeniile cele mai căutate de Generația Z

11

Marketing, advertising, PR – domeniile cele mai căutate de Generația Z

Domeniile cu cele mai multe preferințe din partea tinerilor în aplicarea pentru programe de internship, trainee, job entry-level sunt marketing/advertising/PR (31%), HR (28%), IT software (20%), inginerie (16%), arată studiul asupra Generației Z efectuat de Catalyst Solutions, companie românească de consultanță în resurse umane, specializată în soluții de recrutare și employer branding.

Studenții și absolvenții chestionați asupra orientării lor profesionale la început de carieră au indicat pachetul salarial în cea mai mare măsură drept cel mai important criteriu de alegere. Cele mai mari așteptări salariale le afirmă candidații cu profil IT: 2.000 de lei pentru urmarea unui program de internship, 2.300 de lei pentru un program de trainee, 3.100 de lei pentru un job full-time, entry level. Studenții și absolvenții în profil umanist declară așteptări salariale de 1.700 de lei pentru un program de internship, 2.100 lei pentru un program de trainee și 2.500 de lei pentru un post full-time, entry level.

Proiectul national Internship&Trainee Marathon aduce în atenția tinerilor din toate centrele universitare din țară cele mai noi programe de internship, trainee, graduates, stagii de practică și joburi entry-level. Oferta de programe și joburi pentru studenți și absolvenți este în domenii precum marketing, HR, vânzări, IT hardware, IT software, telecomunicații, contabilitate-finanțe etc.

Detalii: http://www.economistul.ro/stiri-si-analize-business/ce-asteptari-salariale-au-tinerii-fara-experienta-in-2021-26403/